Відкритий виховний захід «Мої життєві цінності»

22 лютого 2017 року в групі ШМ-32 проведено класним керівником, Луценко Наталією Юріївною, відкритий виховний захід на тему: «Мої життєві цінності».

Мета заходу: навчити учнів визначати власні духовні цінності та їх вплив на життя; допомогти з’ясувати такі питання: Для чого людина живе на землі? Що зробити для того, щоб життя було гарним?

Протягом виховного заходу учні групи висловлювали свої думки щодо моральної чесноти, почуття милосердя, що допомагає нам жити, а що заважає в житті. Діти підібрали вислови про сенс життя:

Життя – це краса, дивуйся йому;

Життя – це мить, насолоджуйся ним;

Життя – це любов, люби його.

Цікаві були практичні завдання:

  • Вправа «Коло асоціацій» – учні висловлювали думки щодо асоціацій, які виникають у них зі словом життя (любов, родина, здоров’я, щастя…)
  • Інтерактивна вправа «Трикутник життя». Діти вибрали три найголовніших слова із асоціації: Здоров’я – Родина – Робота
  • Любов, кохання, вірність, доброта. Було підібрано учнями кілька віршів про ці слова. Олег Пащенко прочитав власний вірш про любов
  • Технологія «Захист ідей»: «Що значить жити красиво»
  • Що може зашкодити життю?
  • Чи може людина жити так, як хоче? Що для цього потрібно?
  • Технологія «Квітка щастя». Які якості потрібні людині для щастя? Учні називали якості та записували їх на пелюстки квітки, приколотої до дошки.

Пошук сенсу життя,  свого  місця в ньому – в розмові учні виробили правила, яких будуть дотримуватись у житті (9 правил)

  • Гра «Як розпорядитися своїм життям?»

Правила гри: кожному учню роздаються по 10 жетонів. Викладач зачитує10 питань – «лотів». Кожне питання має 2 варіанти відповіді і кожний варіант має свою ціну. Якщо купити всі 10 потреб у лотах, то треба 19 жетонів. Гра вчить вибирати найголовнішу потребу в житті та зробити правильні висновки. Наприклад, правила гри можна змінити, але життя – це не гра, не можна повторити вже зроблений вибір чи скасувати вже прийняте рішення.

РЕФЛЕКСІЯ. Учні пригадали 17 слів – життєві цінності, які знадобляться в житті.

Працювала вся група, найактивнішими були учні Анопрієнко Сергій, Антоненко Анастасія, Бірюк Яна, Пащенко Олег, Скрипник Ганна, Кімлик Станіслав.